• Zaloguj się do poczty
    POCZTA
  • Zaloguj się do panelu klienta
    PANEL KLIENTA
  • Wsparcie
    Kontakt z nami
    • ul. Sucharskiego 7d, 81-157 Gdynia
    • (48) 791 58 74 75
    • kontakt@daob.pl
art01
el002
prlx
OFERUJEMY W PEŁNI KOMPLEKSOWĄ USŁUGĘ

JAKI JEST PROCES TWORZENIA?

Oto co musimy od Państwa wiedzieć na początku:
  1. 01.
    Czy mają Państwo adres swojej nowej strony WWW?
    Oferujemy Państwu domeny internetowe w dobrych cenach. Proponujemy, aby adres domeny najlepiej zawierał nazwę firmy bądź hasło branżowe, tak by ktoś wyłącznie po znajomości adresu internetowego wiedział, z jaką firmą lub branżą ma do czynienia.
  2. 02.
    Czy mają Państwo serwer WWW (hosting)?
    Pliki strony, zdjęcia, teksty, załączniki itp. muszą być gdzieś przechowywane. Do tego służy hosting – inaczej serwer www, który pracuje 24 godziny na dobę przez cały rok.
  3. 03.
    Czy mają Państwo logo firmowe lub wizerunek w postaci nazwy?
    Logo firmowe to podstawa strony www. Znajduje się najczęściej w lewym górnym rogu strony. Tam w pierwszej kolejności wędruje wzrok internauty, właśnie z tego miejsca zaczyna się odczytywanie strony internetowej.
  4. 04.
    Materiały o jakie prosimy w celu projektowania strony WWW.
    Przed rozpoczęciem każdego projektu internetowego prosimy naszych Klientów o przygotowanie wytycznych i materiałów, tak abyśmy mieli podstawę do rozpoczęcia projektowania strony. O nie pytamy w mailu.
  5. 05.
    Strona mobilna lub w technice responsywnej (RWD), co to znaczy?
    Każda wykonana przez nas strona jest wykonywana w technice responsywnej. Oznacza to, że w zależności od urządzenia na jakim otwierana będzie strona, jej wygląd dopasuje się do szerokości i wysokości sprzętu. Zatem jeżeli będzie to urządzenie mobilne, nie będzie problemu, aby bloki z treścią, zdjęcia, menu itd. były zawsze widoczne, „palcolubne” oraz ułożyły się w odpowiedniej czytelnej formie. To samo dotyczy tabletów, phabletów, ultrabooków, laptopów i komputerów stacjonarnych.
Jak przebiega proces tworzenia strony internetowej?
OTO ETAPY:
  1. 01.
    PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI, WYCENA
    By określić dokładną cenę oraz termin realizacji, potrzebny jest szczegółowy opis funkcjonalności portalu (Państwa założenia, oczekiwania itp.) Na podstawie opisu funkcjonalności zostaje określona cena za produkcję portalu oraz podany termin realizacji. Pobieramy/ustalamy także wszystkie materiały (teksty, zdjęcia grafiki) od Klienta.
  2. 02.
    UMOWA, PŁATNOŚCI
    Na produkcję portalu internetowego zostaje zawarta umowa (może być w formie elektronicznej).
    Przed podjęciem produkcji Klient dokonuje płatności – minimum 20% wartości zamówienia.
  3. 03.
    KONCEPCJA PORTALU
    Do przedstawionej wizji Klienta oraz oczekiwanej funkcjonalności zostają przedstawione koncepcje dla ich realizacji. Omawiane są poszczególne funkcje oraz możliwe warianty realizacji (propozycje). Możemy również zaoferować sprawdzone przez naszą firmę modele biznesowe dla danego typu portalu internetowego.
  4. 04.
    PROJEKTY GRAFICZNE
    Następnie opracowujemy projekt graficzny (logo o ile było zamówione), strony głównej portalu, podstrony, oraz pozostałe projekty graficzne o ile zamówione były przez naszego Klienta (banery, papier firmowy, papeteria elektroniczna, wizytówki,etc.). Jeśli nie - ten etap jest pomijany.
  5. 05.
    PRACE PROGRAMISTYCZNE
    Etap ten obejmuje produkcję systemu do zarządzania portalem oraz wstępne testy. Następuje to po akceptacji projektu graficznego strony i innych elementów.
  6. 06.
    HOSTING, INSTALACJA SYSTEMU CMS
    Na serwerze hostingowym zostaje zainstalowany system zarządzania portalem. Implementowane są też wszystkie prace programistyczne i graficzne w celu uspójnienia wszystkich parametrów. Jest to nieodłączna część etapu 5.
  7. 07.
    WPROWADZANIE TREŚCI
    Etap ten obejmuje wprowadzenie treści, zdjęć i grafik do portalu. Stworzenie menu, układów itp.
  8. 08.
    WDROŻENIE I TESTY
    Etap ten obejmuje wdrożenie wszystkich funkcjonalności, zespolenia w całość oraz przeprowadzenie kompleksowych testów.
  9. 09.
    ODBIÓR I ROZLICZENIE KOŃCOWE
    Po zakończeniu testów, Klient otrzymuje login i hasło do obsługi portalu i ma już możliwość dodawania informacji w ustalonych obszarach. Po czym następuje odbiór portalu przez klienta oraz końcowe rozliczenie. Po odbiorze portalu każdy Klient jest objęty zarówno serwisem gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym. Na bieżąco służymy pomocą w każdym zakresie funkcjonowania portalu (serwisowym i biznesowym) oraz jego rozbudowie.

    Więcej o wsparciu w linku:
    Read more